Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Bursa

Valilikler

T.C. YILDIRIM KAYMAKAMLIĞI
T.C. YILDIRIM KAYMAKAMLIĞI
T.C. YILDIRIM KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Kurumsal Kimlik
  • YILDIRIM
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları İlçe İnsan Hakları Kurulumuz İlçe Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
25
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Sistemleri Birimi
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
      • Yıldırım Hakkında
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Logosu
  • YILDIRIM
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • Askerlik Şube Başkanlığı
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • İlçe İnsan Hakları Kurulumuz
    • İlçe Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

Yıldırım İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı Personel Alım İlanı

15.11.2022

Yıldırım İlçesi Sosyal Yardımlaşma Ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı Personel Alım İlanı

            Yıldırım İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına aşağıda belirlenen şart ve usullere göre 3(üç) adet "Büro Görevlisi" unvanlı personel alınacaktır.

            Aşağıda belirlenen şartları taşıyan adayların, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü internet sitesi üzerinden http://vakifilan.aile.gov.tr adresinden online olarak müracaat etmeleri gerekmektedir. Müracaat süresi 15.11.2022 - 29.11.2022 tarihleri arasıdır. Evrak teslim adresi Yıldırım Kaymakamlığı Şükraniye Mah. 7.Mercan Sk. No:3 adresinde bulunan Vakıf Bürosudur. Evrak teslim tarihi 30 Kasım  2022 tarihinde başlayıp 06 Aralık 2022 tarihi saat 17:00 ' de sona erecektir.


PERSONEL ALIMINDA ARANACAK ŞARTLAR

Alınacak adayların aşağıdaki şartları taşıması gerekmektedir.

1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,

3. 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak,

4. Erkek adaylar için Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,

5. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

6. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.

7. Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.

8.Adli Sicil kaydı bulunmamak,

9. 4 Yıllık eğitim veren Yükseköğretim Kurumlarına bağlı; Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Sosyoloji, Psikoloji, Halkla İlişkiler, İletişim ve Sosyal Hizmetler Bölümlerinden mezun olmak,

10. 2021 ve 2022 yıllarında ÖSYM tarafından yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarından KPSS P3 puan türünden en az-60-(Altmış) puan almış olmak,

 

11. Tercihen En az B sınıfı ehliyet sahibi olmak ve aktif olarak araç kullanabilmek,

 

12. Tercihen Bilgisayar Sertifikasına sahip olmak, veya mezun olduğu okulda zorunlu/ortak/seçmeli dersi alan bu hususu resmi belgelemek,

 

13.Adrese dayalı Nüfus Kayıt sistemine göre, başvuru tarihi itibariyle 30 gün süre ile Yıldırım ilçesinde ikamet ediyor olmak,

14.Her türlü mevsim ve iklim şartında görevini devamlı yapmasına engel olabilecek hastalığı ile vücut sakatlığı ile özrü bulunmamak.(Göreve başlaması uygun bulunan adaylardan bu durumu belirtir tam teşekküllü bir hastaneden alınmış sağlık raporu istenecektir.)

BAŞVURU AŞAMASINDA İSTENİLECEK BELGELER:

1. TC Kimlik kartı fotokopisi

2. Diploma / Mezuniyet Belgesi (e-devlet uygulaması üzerinden temin edilebilmektedir.)

3. KPSS Sonuç Belgesi (e-devlet uygulaması üzerinden temin edilebilmektedir.)

4.Son 6 ay içerisinde çektirilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf.

5.Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemine göre, başvuru tarihi itibariyle Yıldırım ilçesinde 30 gün süre ile ikamet ettiğini gösterir Yerleşim Yeri Belgesi  (e-devlet uygulaması üzerinden temin edilebilmektedir.)

6. Nüfus Kayıt Örneği (e-devlet uygulaması üzerinden temin edilebilmektedir.)

7.Adli Sicil belgesi (e-devlet uygulaması üzerinden temin edilebilmektedir.)

8. Erkek adaylar için Askerlik Terhis belgesi veya Askerlikle ilgilisi olmadığına dair belge  (e-devlet uygulaması üzerinden temin edilebilmektedir.)

9. A4 kağıdının bir yüzünü geçmeyecek şekilde bilgisayarda hazırlanmış özgeçmiş,

10. Varsa en az B sınıfı Sürücü Belgesi Fotokopisi

11. Varsa Bilgisayar Sertifikası veya Lisans Eğitim Döneminde Bilgisayar Dersi aldığına dair Transkript

 

İŞE ALIM SÜRECİ

            Adaylar tarafından online olarak yapılan başvuru “Ön Başvuru” niteliğindedir.’’Başvuru aşamasında istenecek belgeler’’ kısmında yer alan belgeler evrak teslim tarihlerinde Vakıfa teslim edilmesi gerekmektedir.Belgelerin Vakıfa teslim edilmesi sonrasında başvuru gerçekleşmiş olacaktır. Bu evrakları teslim etmeyen ya da eksik evrakı bulunan adayların başvuruları geçersiz olacaktır. Evrak teslimi vakıfta elden teslim alınacak olup 30 Kasım 2022 tarihinde başlayıp 6 Aralık 2022 tarihi saat 17.00' ye kadar yapılacaktır.

Belgelerin teslim edilmesi sonrasında başvurusu kesinleşen adaylar arasından Vakıfça belirlenen şartlara uygunluğa göre Kamu Personel Seçme Sınavında KPSS P3 türünde almış oldukları puanlar itibariyle sıralanarak, en yüksek puanlı 15 kişi (alınacak personel sayısının 5 katı aday) mülakata çağırılarak alınacak 3 kişi belirlenecektir.

            Mülakat 9 Aralık 2022 tarihi Cuma günü saat 14.00' da Yıldırım Kaymakamlığı Hizmet Binasında Kaymakamlık Toplantı Salonunda  yapılacaktır.

            Mülakatı kazanan personel, yapılacak güvenlik soruşturması sonucunda, alım kararının Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü tarafından onaylanmasından sonra işe başlatılacaktır.

 

İŞ ŞARTLARI VE ÜCRET DURUMU

            İstihdam edilecek olan Büro Görevlisi ; Vakfımızın Özel Hukuk Tüzel Kişiliğine haiz bir kurum olması sebebiyle; 4857 sayılı İş Kanununa göre İşçi statüsünde Belirsiz Süreli İş Sözleşmesi yapılacaktır. İstihdam edilecek olan personele; Vakıfların derecelendirilmelerine göre hazırlanan ve Fon Kurulunca belirlenen ücretler ödenir. Çalışma saatleri hafta içi 08.00 – 17.00 saatleri arasında günlük 8 saat olmak üzere haftalık toplam 40 saattir. İşin deneme süresi 2 ay olup, Vakıf Mütevelli Heyetince işe uygun görülmemesi durumunda sözleşme feshedilebilir.

            İlgililere ilanen duyurulur. 15.11.2022

                                                                                        Metin ESEN

                                                                                        Yıldırım  Kaymakamı

                                                                                        Vakıf Başkanı  

 

 

BAŞVURU ADRESİ                        : Başvurular;  http://vakifilan.aile.gov.tr                                         adresine online yapılacaktır.

SYDV ADRESİ                                  : Şükraniye Mah.7.Mercan Sok.No:3  Yıldırım / BURSA

İRTİBAT KİŞİLERİ                         : Vakıf Müdürü Nursen ÖRDE

                                                           :  Sos.Yrd.İncl.Görv.M.Zeki KAYA                       

Telefon                                                :  0 224 360 47 00 – 0 224 360 42 25

 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat
  • Gizlilik Kullanım ve Telif Hakları
Şükraniye Mah. 7.Mercan Sk. No:3 Yıldırım/BURSA
0224 364 18 99
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız